Do konce příštího měsíce má  skončit call centrum společnosti O2 v Kolíně. "V rámci naplňování dlouhodobé strategie rozvoje zákaznického servisu mobilních rezidentních zákazníků se společnost Telefónica Czech Republic rozhodla posílit tři stávající lokality Ostrava, Příbram a Brno a přesunout provoz z Kolína do těchto lokalit. Tam je již dnes soustředěna velká část pracovníků zákaznického servisu mobilních rezidentních zákazníků, takže můžeme lépe využít jejich potenciálu a umožnit jim v rámci kariérního plánování přestupy mezi různými typy call center a tím je dále rozvíjet a motivovat. Proto jsme se rozhodli ukončit provoz mobilního rezidentního call centra v Kolíně k 1. listopadu a rozprostřít provoz mobilních rezidentních linek do výše zmíněných lokalit. I nadále společnost Telefónica Czech Republic provozuje svá call centra v 8 lokalitách po celé České republice," řekla mluvčí společnosti Blanka Vokounová. Firma prý nabídla zaměstnancům z kolínského call centra možnost pracovního uplatnění v rámci společnosti, z nichž někteří nabídku volných míst využili. Další nabídku uplatnění a využití jejich dovedností jim nabídla přímo u partnerských firem provozujících franšízové prodejny. Zároveň jim zprostředkovala formou outplacementu možnost dalšího uplatnění na call centrech jiných společností v regionu. V budově zůstane značková prodejna O2 a část zaměstnanců. meč 

Call centrum v Kolíně. Foto - Jiří Červín